Inzicht in online klantgedrag en trends.

🚀
Gedreven door middel van Machine Learning algoritmes en Big data

Met behulp van data en machine learning-technieken hebben wij inzichten in de marktvraag en klantbehoeften. Over elk denkbaar onderwerp.

Get Seen biedt een zoekwoordenonderzoek aan waarmee wij ons differentiëren van de ‘concurrentie’. Wij leveren data waaruit ontelbare kansen ontstaan. Dit doen wij d.m.v. inzicht in online consumentengedrag en trends.

Onze applicatie op basis van machine learning algoritmes en Big data geeft de mogelijkheid om analyses te doen naar het zoekgedrag van de consument. Deze volumes kunnen wij realtime inzien. Ook kunnen wij trends herkennen en zien naar welk product of dienst het meeste vraag is. De mogelijkheden zijn eindeloos.

Onze analyses werken op basis van zoekmachine data (incl. volumes) & optioneel social data.

Wordt er gezocht naar “Gebruikte BMW 1 serie” of “1 serie BMW occasion”? Er zijn genoeg termen te bedenken die dezelfde betekenis hebben maar ieder, met ander zoekvolume, als resultaat tot gevolg. In dit geval is de vraag: “waar zoekt jouw doelgroep nou daadwerkelijk op?”

Laten we dat samen uitzoeken!

Hierboven zie je het zoekvolume van de afgelopen 2 jaar. Zoals je ziet is het zoekgedrag gestegen het afgelopen jaar.

Je ziet dat er rond augustus weinig groei is ten opzichte van vorig jaar. Waarom is dat? Ook zie je in juni een piek. Heb jij in juni geen opmerkend resultaat dan zijn er leads verloren gegaan, je bent namelijk veel gezocht!

Een zoekvolume dat met 81,3% gestegen is. Om jouw doelen te behalen is het belangrijk dat deze consument converteert. Hoe je dat gaat doen is heel simpel. Wanneer jij ziet dat er veel gezocht wordt naar een product lanceer je een campagne om zo deze consumenten te converteren.

Hierboven zie je een grafiek met data op basis van de BMW 1 T/M 7 Serie.

In deze grafiek maken wij het precieze aantal zoekresultaten zichtbaar. Zoals je ziet is er 788.410 keer gezocht op een BMW 1 Serie in April. Op basis van deze data kan je strategische keuzes maken op het gebied van webdevelopment & advertentiecampagnes maar kun je ook je inkoop optimaliseren.

Market trends & demands
Market trends & demands